Ostoskorin sisältö0  tuotetta - Yhteensä 0.00 €
« Takaisin

Kampiakselin mutteri, "pysty" Twincam, OHV, OHC n. 1964-84

Kampiakselin mutteri, avainkoko 38mm, kierre M20 (x1,5?)

Taitaa olla sama mutteri liki kaikissa, 1964 124 mallista aina mk1 Ritmoihin asti eli n. 1984?

"pysty" Twincam, mikä kattaa myös vinoon asennetut Betan ja Mk1 Ritmon moottorit, uudemmissa vinokoneissa joissa pakosarja etupuolella taitaa olla kaikissa kampuran pyörä jo pultilla.

Saman aikakauden OHV moottorit (238, 124, 131) sekä OHC (131).

Olisikohan myös SOHC moottorit 128-Ritmo mutterilla? Silloin on melko varmasti tämä sama.

Ei käy 1100 malleihin 50-60 luvulta, niissä on oma mutteri. 1300-1500-1800 ym, ei tietoa.

English: Cranckshaft nut for 1966-84 Twincam, OHV and 131 OHC engines. Might be the same on SOHC engines as well. Key size 38mm, Thread M20 (possibly 1,5mm pitch, i did not measure)

Varastossa

Tuote: 41340

Tuotteita varastossa: 3 kpl

Hinta:11.80 €

Suosittelemme myös

Öljypumppu 2000 TC (korkea, takavetoon)

13120.JPG&width=280&height=500
Tarvikeöljypumppu 2-litraisiin pitkittäisiin Twincam moottoreihin.
ns. korkea malli, eli välitiivisteestä kiinnityspintaan 67mm. Suurivolyyminen malli jota käytettiin kahden litran moottoreissa. Näissä on myös öljypohja sentin korkeampi, joten tämän kanssa on käytettävä oikeaa öljypohjaa. (en tiedä..

Tuote: 13120

Varastossa: 0 kpl

Hinta: 64.90 €

Kello Fiat 131 CL, Super, Racing 1978-85

kello1.JPG&width=280&height=500
Kello, Fiat 131 CL, Super, Racing, mallit jotka kierroslukumittarilla, 1978-85
Kellon alla paikat polttoaine- ja lämpömittareille.
sekuntiviisari saanut vähän kipeää ja pitää oikoa tai vaihtaa vanhasta.

Tuote: Kello1

Varastossa: 1 kpl

Hinta: 35.00 €
Näytä kaikki vastaavat tuotteet »