Ostoskorin sisältö0  tuotetta - Yhteensä 0.00 €
« Takaisin

Takajarrusylinteri Fiat 126, 127, 128, Ritmo, 1100R, 600, 850, 133, A112, 1965->9/82

Takajarrusylinteri otsikon malleihin vuodesta 1965 n. 9/82 asti(!). Tätä uudemmissa on useimmiten M10x1 kierre, mutta kannattaa varmistaa. Esim. 127:ssa oli hyvin pitkään vanhaa kierrettä, joissain malleissa aina tuotannon loppuun asti.

Yleensä jos tämä vanha kierre, niin levyjarrullisten etusatuloihin tulee letkut banjopultilla, uudemmissa letku kierretään suoraan satulaan (ei täysin varma tunnistustapa)

Pitäisi sopia Fiat 500 numerosta 132144, 600 n. vuodesta 1965 nrosta 1873147, 850 n. 6/64-> (ero on jarrukenkien yläpäässä, kts jarrukengät kaupasta niissä kerrotaan lisää miten kengät/sylinterit tunnistaa. Nämä sopii jos autossasi on kengät 08031, 08005 tai 8160 (lyhyt uloke). EIVÄT sovi kenkien 08037 kanssa(pitkä uloke))

Sylinterin halkaisija 19,05, jarruputken kierre M10x1,25

Putkiläpiviennin halkaisija 30mm, kiinnityspulttien väli 35mm

Kengänpidin urien väli sylinterit "lepotilassa" eli ulkona suojakumia vasten 80mm. Kokoonpainettuna min. n. 65mm.

Fiat 3900505, 4121616, 4347258, 4373614, 4394460, 7621101, 71738329

Autobianchi 790215

Vanhempiin 1964 ja aiemmin valmistettuihin käy tuote 2401, jossa kengänpitimien väli pienempi 72mm ja pitimet matalampaa mallia.

Kiinnityspulttisarja on tuote J002


English: Drum brake cylinder, rear. Into models listed in headline. From approx: 1965 to 9/1982. After that, most models switched to 10x1mm thread, but not all. F.e. 127 & 128 came with this older thread on some models until end of production.

Usually if this older thread and front discs, caliper hoses are attached with bayonet bolt, later models have hoses screwed directly into calipers. But not always, f.e. Zastawa used old style calipers with 10x1mm thread.

Fiat 500F from 132144-> (approx. 1965?) 600 from 1873147-> (approx.1965?) and 850 from 6/64->(all?). Difference is in the shoes. Shoes and cylinders need to be a pair. Measurements can be found in brake shoe section. These cylinders go with shoes 08031, 08005 and 8160(short lug). NOT with 08037 (long lug)

Diameter 19,05mm, thread 10x1,25mm

Earlier models with 08037 shoes, use cylinder 2401 that is narrower.

Bolt set for installing is item J002

Varastossa

Tuote: 2405

Tuotteita varastossa: 4 kpl

Hinta:6.40 €

Suosittelemme myös

Vetoakselin sisäpään suojakumi 23mm / 79mm Ritmo, Regata 3/86-9/87, Uno, Panda 45 vasen ->87

48214.JPG&width=280&height=500
Vetoakselin sisäpään suojakumi. Vetoakseli 23mm, sisäpään sisämitta 79mm. Sisältää vetoakselin ohjainholkin ja stefan. ei sisällä kiristyspantoja ulkopuolelle.

Fiat Ritmo (TC?) ja Regata, jos sisäpäissä tripodit, n. 3/86-9/87.
Vanhemmissa Ritmo/Regatoissa sisämitta 69mm, tuote 48213 tai Ritmo SOHC..

Tuote: 48214

Varastossa: 6 kpl

Hinta: 4.90 €

Vetoakselin ulkopään suojakumisarja, 20/70mm Fiat 127, 128 vanhemmat 25mm akselilla

4824.JPG&width=280&height=500
Vetoakselin suojakumi, akselireikä 20mm ulkopään sisämitta 70mm, korkeus 96mm. puristuskohta akseliin n. 70mm vetonivelestä. Sisältää suojakumin, vetoakselirasvan ja metalliset nippusidetyyppiset kiinnitysvyöt, joiden kanssa ei tarvitse erikoistyökalua. sekä vetonivelen lukitusmutterin.
Venyy 80mm vetonivelen..

Tuote: 4824K

Varastossa: 0 kpl

Hinta: 8.90 €
Näytä kaikki vastaavat tuotteet »